Etusivu / Tagi arkistot: spermat pilluun sisään

Tagi arkistot: spermat pilluun sisään

Haaveeni seksistä tädin kanssa toteutui

Haaveeni seksistä tädin kanssa toteutui : Oli pikkujouluaika, oltiin menossa työporukan kanssa risteilylle. Olin tätini kanssa samassa työpaikassa, jonne hän oli minut ystävällisesti järjestänyt töihin. Tätini oli kahden lapsen äiti ja onnellisesti naimisissa niin ainakin luulin. Syötiin juotiin ja juovuttiin. Tätini alkoi olla todella kovassa vauhdissa, tanssien kiihkeästi jonkun ruotsalaismiehen kanssa. Kello oli noin yksi kun tätini tuli kysymään aionko …

Anopille kyytiä osa 4

Anopille kyytiä osa 4 : Perille pääsimme sunnuntaina illalla kuuden maissa. Minä menin heti laittamaan rantasaunaa lämpiämään, anopin jäädessä mökkiin touhuamaan. Matkalla ärsytetty kullikin oli jo rauhoittunut, mutta kyllä suunnitelma oli ottaa anoppi mahdollisimman pian. Eikä siinä mitään, anoppihan osoitti vain olevansa täysillä mukana. Olin kantamassa vesiä, kun anoppi tuli viinikannunsa kanssa saunankuistin penkille istumaan. Anoppi oli jo vaihtanut kesämekkonsa …

Panoa lentokentän vessassa

Panoa lentokentän vessassa : Heräsin perjantaiaamuun väsyneenä kello yhdentoista kieppeillä. Pienen pyörimisen jälkeen pakotin itseni ylös sängystä ja kävelin paljain jaloin keittiöön ottamaan jääkaapista jotain helppoa aamupalaksi kelpaavaa. Sitten alakerran kuntosalille tekemään kevyt pumppitreeni koko kropalle ja takaisin yläkertaan lämpimään suihkuun, jossa höyläsin huolella häpykarvat pois. Suihkun jälkeen levitin viileää ihovoidetta vasta-ajeltua ihoa pehmittämään. Yleensä olin töissä arkiaamut, mutta olin …

Ei ihan pikkujoulut

Ei ihan pikkujoulut : Käänsin auton hotellin parkkipaikalle ja kirosin mielessäni. Olin taas lähtenyt liian myöhään töistä ja nyt olin jo myöhässä päivän viimeisestä tapaamisesta, jonka olin sopinut hotellin ravintolaan. Nappasin laukkuni auton takapenkiltä ja lähes juoksin kohti hotellin vastaanottoa toivoen, että Petra jonka kanssa olin sopinut palaverin olisi myös myöhässä. Päästyäni vastaanottotiskille huomasin Petran jo istuvan ravintolan pöydässä ja …

Mökillä kaverin pikkusiskoa

Mökillä kaverin pikkusiskoa : Katselin tuvan ikkunasta. Jylhä järvimaisema näytti kauniilta ja aurinko oli laskemassa. Se ei kuitenkaan ollut asia, joka minua ikkunasta kiinnosti. Tiesin, että kaverini sisko, ja tämän kaveri, molemmat 16-vuotiaita naisenalkuja, olivat parhaillaan saunomassa ja lähtisivät kohta uinnille. Oma ikätoverini lueskeli parhaillaan kirjaa. Olin 18-vuotias miehenalku, ja voin tunnustaa, kaverini siskolla ja minulla oli ”salainen” suhde, jota …

Henna – punapensseli

Henna – punapensseli : …Sikke hyökkäsi maistelemaan mötikkääni hamuten halkoani himokkaiden huuliensa väliin… Hennapensseli Ajelin hissukseen auton ikkunat auki kuumissani kullia housujen halkiosta heilutellen kohti Sinjan ja kaksosten kotia. Turpea terska punotti vielä äskeisistä kolmoispanoista pikkuisen spermaa pursuten, kun äkkiä auton eteen ilmestyi jostakin kirkuvan punatukkainen nuori nainen rinnat paljaina. Painoin jarrut pohjaan ja nainen syöksyi autoon niin nopeasti, etten …

Annoin lastin suihkuta Sonjan pilluun

Annoin lastin suihkuta Sonjan pilluun : Hyppäsin kuluneen naistenpyörän satulasta maahan. Tömäys nostatti hiukan pölyä sandaalieni alta. Pyyhkäisin maastoliiviäni parempaan asentoon ja asetin pyörän nojaamaan puuta vasten. Oli kaunis alkukesän aamupäivä. Lämpötila kohosi hiljalleen ja asfaltti allani suorastaan hehkui lämpöä. Vilkaisin kelloani. Vartin yli kymmenen. Serkkuni Eelis saapuisi linja-autolla minä hetkenä hyvänsä. Petäjäveden linja-autoasema oli rauhaisa ja idyllinen paikka. Oikealla …

Sain elämäni parhaan orgasmin

Sain elämäni parhaan orgasmin : Olin tuolloin 17 vuotta eli olin nainen parhaassa iässä. Monien miehien mielestä olin kokenut ja jo varhain kehittynyt nuori naisen alku. Seksuaalisuuteni olin tiedostanut jo nuorella iällä ja kokeilunhaluisuus oli herännyt jo ajat sitten. Ja olihan minulla kyllä vientiäkin. Tummat, melkein mustat hiukset, jotka raamittivat kauniisti kasvojani; sopusuhtainen vartalo; pituutta lähes 167; eikä painokaan ollut …

Flirtti ja yhdyntä

Flirtti ja yhdyntä : Eräs mies sai työpaikallani valtavan maineen lyhyessä ajassa. Naiset kehuivat häntä kaveriksi, jota parempaa ei voinut ollakaan. Jos pitäisi arvata lukumäärää, niin hän piti ainakin 50 naista kuin jalkavaimoinaan. Vuoroin nousi joku tyttöystäväksi, niin kuin hyvin tuntemani pulskahko nuori rouva, jota mies nussi päivittäin. Hirveän vähän oli kikatusta, vaan naiset olivat onnellisia ”miehestään”, ja heidän kehonsa …

Syökse lastis mun uumeniin

Tuu mun sisään... Syökse lastis mun uumeniin. Äkkiä tunsin, miten spermalasti lähti voimalla suoraan pilluuni.

Syökse lastis mun uumeniin : ”On se outoa, miten uskomattomat asiat voivat saada alkunsa niin yksinkertaisista paikoista…”, mietin itsekseni maatessani alasti vanhahkossa parisängyssä. Kaikki alkoi paikkakuntani R-kioskilta. Ärrä oli yksi harvoista paikoista, joissa 18-vuotias tyttö sai olla rauhassa, ilman että kukaan räkänokka tuli hengittämään rintojen eteen tai keski-iän kriisissä olevat miehet tulivat juttelemaan ”mukavia”. Ärrä oli turvapaikkani. Mutta vaikka kuinka …